دولت با توجه به مشکلات عدیده و کمبود داشته ها، از نظر اقتصادی و درآمدی تورم را کنترل و رشد اقتصادی از منفی 6 به رشد 7 رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی در یادواره شهدای روستای لاشک شهرستان نوشهر گفت: برای تحقق آرمان های شهداء از هیچ تلاشی نباید دست کشید که افتخار نظام به شهداء بوده و جامعه ای که مردمانش در راه دین خدا عزیزترین هایشان را تقدیم کرده اند زنده و پویا است.

 

وی با بیان اینکه ایران کشوری است که زیر بار زور نرفته و با توجه به فشارهای دشمنان انقلاب دست از آرمان های خود نکشیده و پیروز اصلی ملت ایران است افزود: علیرغم  همه کاستی ها وکمبودها، مردم از خط امام (ره) و مقام معظم رهبری پیروی کرده و مسئولان باید قدر این مردم بزرگوار را بدانند.

 

وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی با اشاره به اینکه مسئولان با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و به عده های خود عمل کنند گفت: کار اجرایی در کشور سخت و انتظارات مردم به حق بوده و با توجه به مشکلات عدیده و کمبود داشته ها، دولت از نظر اقتصادی و درآمدی تورم را کنترل و رشد اقتصادی از منفی 6 به رشد 7 رسیده است.

 

یادواره شهدای روستای لاشک شهرستان نوشهر در مسجد جامع این روستا با حضور وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی برگزار شد.

انتهای پیام/آ

 

دولت  موفق در کنترل تورم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار